Marynarska Point 2 po modernizacji i z nowym agentem


Firma doradcza JLL została wybrana na agenta wyłącznego odpowiadającego za proces wynajmu budynku Marynarska Point 2 w Warszawie. Łączna powierzchnia 11-kondygancyjnego biurowca to ponad 13 000 mkw.
Budynek Marynarska Point 2 jest położony w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy, stającej się już nie tylko dzielnicą dla biznesu, ale również dla życia i spędzania czasu wolnego. Niewątpliwym atutem budynku jest zlokalizowanie w sąsiedztwie głównej arterii komunikacyjnej miasta, czyli ul. Marynarskiej, oferującej szereg połączeń tramwajowych i autobusowych we wszystkich kierunkach miasta.
- W ostatnim czasie w budynku Marynarska Point 2 przeprowadziliśmy szereg zmian i modernizacji, tak aby dostosować obiekt do zmieniających się potrzeb najemców. W ramach rewitalizacji strefy biurowej odświeżyliśmy między innymi recepcję, atrium i hole windowe. Naturalną kontynuacją tych zmian był wybór nowej agencji doradczej odpowiadającej za komercjalizację budynku. JLL jako doświadczony i zaufany partner stanowi idealne dopełnienie w procesie wdrażania zmian w Marynarska Point 2. Z niecierpliwością czekamy na efekty pracy ekspertów JLL - mówi Jarosław Wnuk, General Manager, Bluehouse Capital.
Jedną z głównych zmian widocznych w procesie rearanżacji wnętrz Marynarskiej Point 2 jest wykorzystanie elementów zieleni w przestrzeniach wspólnych. Po wejściu do budynku uwagę gości przyciąga zielona, tonąca w roślinach ściana znajdująca się za recepcją. Komfortowy klimat dopełnia też nastrojowe oświetlenie i elementy drewna. Cała strefa nosi nazwę „Garden Point”.
- Po bardzo wymagającym 2020 roku przyszła kolej na nowe otwarcie i świeży start. Cieszymy się, że ten rok rozpoczynamy od uzupełnienia portfolio naszych projektów o biurowiec Marynarska Point 2. Nowa odsłona budynku i wszelkie wprowadzone w ostatnim czasie zmiany są nie tylko odpowiedzią na potrzeby najemców, ale również reakcją na aktualne trendy rynkowe. Mamy nadzieję, że nasza obecność przy tym projekcie dodatkowo wzmocni atrakcyjność budynku wśród aktualnych i potencjalnych najemców - mówi Wiktoria Weilandt, Consultant, JLL.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.