PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


mBank zmienia siedzibę po 22 latach. Wprowadza się do Prostej 18

mBank zmienia siedzibę po 22 latach. Wprowadza się do Prostej 18
Fot. mat.prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lis 2020 12:23

mBank przeprowadza się do biurowca przy ul. Prostej 18 w Warszawie, gdzie od 20 listopada znajdować się będzie jego nowa siedziba. Budynek jest ekologiczny i wyposażony w technologie godne „ikony mobilności”. Jest to prawdopodobnie pierwsza tak duża powierzchnia biurowa w stolicy dostosowana do czasów pandemii.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 lis 2020 12:23

mBank jest głównym najemcą 140-metrowej wieży będącej częścią kompleksu Mennica Legacy Tower w centrum Warszawy. W Wieży mBank – tak budynek nazwali pracownicy – bank zajmie 21 z 28 pięter biurowych. Docelowo pracować tam będzie ponad 3 tys. osób m.in. z biur zlokalizowanych dotąd przy ul. Senatorskiej, Bielańskiej i Królewskiej.

Pracownicy zostali zaangażowani w prace projektowe, dzięki czemu układ powierzchni został dopasowany do specyfiki pracy poszczególnych zespołów.

Biuro na nowe czasy i mniej biurek niż pracowników

Powierzchnia biurowa w nowej siedzibie mBanku została zorganizowana w formule ogólnodostępnych „gorących biurek”, których jest mniej niż pracowników. Skorzysta z niej jednocześnie 70 proc. załogi. Pozostali pracownicy będą mogli, w razie potrzeby, korzystać w tym czasie z alternatywnych miejsc pracy indywidualnej oraz z sal konferencyjnych (w budynku jest ich ponad 300). Dodatkowo, na najwyższych trzech kondygnacjach budynku znajdą się zielone tarasy ze strefą relaksu.

- Dziś zdecydowana większość naszych pracowników wykonuje swoje obowiązki na odległość. W Wieży mBank będziemy jednak przez wiele lat, więc musi być to miejsce zapewniające efektywną pracę po powrocie do biur. Z pewnością zmieni się sposób pracy – obecność w biurze każdego pracownika każdego dnia nie będzie obowiązkowa. A skoro tak, nie będziemy potrzebować aż tylu biurek – wyjaśnia Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Jak przystało na siedzibę banku „ikony mobilności” budynek został wyposażony w przyjazne rozwiązania technologiczne. Po otwarciu bramki wejściowej za pomocą smartfona, automatycznie przywołana zostanie winda na odpowiednie piętro. W aplikacji pracownicy będą mogli też zarezerwować salę na spotkanie lub zarejestrować gościa. Dzięki przekazanemu na telefon kodowi QR, gość łatwo trafi na miejsce spotkania. Moduł komfortu w aplikacji mobilnej pozwoli sterowanie oświetleniem, temperaturą oraz roletami okiennymi, dzięki czemu każdy pracownik dostosuje środowisko pracy do swoich preferencji.

Oprócz cyfrowych technologii, Wieża mBank wyróżnia się licznymi rozwiązaniami minimalizującymi zużycie energii i wpływ na środowisko, potwierdzonymi najwyższym certyfikatem BREEAM. Na podziemnym parkingu znajdują się także miejsca postojowe dla 300 rowerów. Unikalną cechą dla budynków tej wysokości są otwierane panele elewacyjne, dające dostęp do świeżego powietrza i zmniejszające potrzebę stosowania klimatyzacji.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!