Meating Point ma smaka nie tylko na biurowce


Nie chcemy być ani stołówką, jadłodajnią czy kantyną. Meating Point jest formatem z restauracyjnymi daniami i atmosferą w samoobsługowym wydaniu. Nasz oryginalny pomysł doceniła Cavatina, która dała nam szansę na debiut – tłumaczy Przemysław Kowalski, prezes Meating Point. Deweloper dodał młodej marce skrzydeł, bo wkrótce firma otworzy trzy nowe lokale oraz stworzy trzy nowe koncepty gastronomiczne na tyle uniwersalne, że sprawdzą się zarówno w biurowcach, jaki i w galeriach czy przy ulicy.
Jak wkrótce powiększy się sieć Meating Point?
- Aktualnie mamy siedem lokali. Cztery działają, a trzy są w trakcie przygotowań do otwarcia. Najbliższa restauracja otwarta zostanie w pierwszych dniach stycznia w Warszawie przy ulicy Marynarskiej 12. Na początku stycznia 2019 r. startujemy z remontem restauracji w Łodzi przy ul. Ogrodowej w biurowcu Warimpexu. Ostatnia nasza nowa lokalizacja mieści się we Wrocławiu przy ul. Robotniczej – planowana data otwarcia to czerwiec 2019 r. – wylicza Przemysław Kowalski, prezes Meating Point.
Dalej w artykule:
• W jakim tempie sieć restauracji Meating Point ma rosnąć. Na ile otwarć firma jest przygotowana?
• Czy dla galerii handlowej Meating Point będzie musiało stworzyć osobny koncept, dostosowany do foodcourtu?
• Czy założyciele zamierzają rozwijać franczyzę?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.