Młodzi pracownicy cenią sobie wnętrza. Jak zaaranżować przestrzeń?


Na rynek pracy wchodzi już tak zwane „pokolenie Z”, a więc osoby urodzone po 1996 roku. Jednocześnie osoby z „pokolenia Y”, czyli urodzone w latach 80-tych i 90-tych zaczynają osiągać stanowiska kierownicze i wcielać w życie własne idee zarządzania przedsiębiorstwami. Bez wątpienia wpływa to na rynek pracy, a w jeszcze większym stopniu na rynek powierzchni biurowych – mówi Wojciech Krupa, Partner Zarządzający Smart M².
Tak naprawdę wymagania odnośnie miejsca pracy w dalszym ciągu są w stanie postawić jedynie ci pracownicy, którzy mają dla firmy dużą wartość. A to wśród dwudziesto- i trzydziestolatków jest najwięcej aktywnych programistów, specjalistów ds. bezpieczeństwa informacyjnego, sprzedawców i kreatywnych marketingowców. Ich motywacją do pracy jest oczywiście wynagrodzenie, nie zawsze jednak chodzi tylko o kwotę wpływającą co miesiąc na konto. Znacznie większą rolę niż kiedyś, pełnią dziś pozapłacowe benefity: karty multisport, prywatne ubezpieczenie, udział w prestiżowych wydarzeniach, wyjazdy zagraniczne.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0