PARTNERZY PORTALU


Model hybrydowy wyzwaniem dla biznesu opartego na kontaktach z klientami

Model hybrydowy wyzwaniem dla biznesu opartego na kontaktach z klientami
Marta Florczak, dyrektor zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska. mat. pras.
  • Autor: www.pulshr.pl
  • Dodano: 10 lut 2021 10:49

Okres pandemii i kryzys związany z nią to ogromne wyzwanie dla pracodawców. - Z jednej strony musimy zapewnić bezpieczeństwo pracowników naszych sklepów, a z drugiej ciągłość funkcjonowania wszystkich działów i serwisów. Pracujemy zdalnie, wprowadziliśmy również pracę rotacyjną - mówi Marta Florczak, dyrektor zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska.

- Myślę, że wyzwaniem będzie dla nas powrót do biur i wprowadzenie tzw. modelu hybrydowego. Już teraz zastanawiamy się nad nowym modelem pracy po pandemii - jeśli powrót do biur, to na jakich zasadach będzie się on odbywał? Z przeprowadzonej przez nas ankiety satysfakcji wynika, że pracownicy uważają już, że praca zdalna jest dla nich korzystna i nie chcieliby 100-procentowego powrotu do biur. To na pewno wyzwanie, jak wprowadzić model hybrydowy w organizacji, gdzie codzienny kontakt z klientem jest bardzo ważny - przyznaje Marta Florczak, dyrektor zasobów ludzkich w Auchan Retail Polska.

Wyzwaniem jest również integracja pracowników w obecnym okresie oraz uproszczenie naszego funkcjonowania, zmodyfikowanie pewnych procesów. - W bieżącym roku planujemy również zmiany w funkcjonowaniu naszego serwisu HR jako biznes partnera oraz wprowadzenie nowych narzędzi - mówi ekspertka.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej na PulsHR.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!