Nagrody i akcje charytatywne. Virako podsumowało 2020 rok


Rok 2020 był wyzwaniem dla wszystkich. Łódzki kompleks biurowo-usługowy Monopolis pokazał, że mimo niesprzyjających okoliczności można odnieść międzynarodowy sukces i wspierać potrzebujących.
Na wiosnę rozpoczęła się pierwsza edycja „Monopolis wspiera kulinarnie”. W ramach pięciotygodniowych działań ponad pięć tysięcy wykupionych przez Virako posiłków trafiło do medyków z czterech łódzkich placówek: Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera, Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr. W. Biegańskiego, Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi oraz do Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie. W listopadzie ruszyła kolejna edycja akcji, w której blisko sześć tysięcy posiłków otrzymali pracownicy szpitali im. dr. Karola Jonschera i im. dr Władysława Biegańskiego w Łodzi. Partnerami obu edycji były Clariant, Browin i Taxi 800 400 400.
Trzecią akcją było „Seniorom wigilijnie z Monopolis”.
- Zaprosiliśmy łodzian do wskazania seniorów, którzy spędzali te święta samotnie. Nieodpłatnie dostarczyliśmy im wigilijne zestawy przygotowane przez nasze restauracje. Chcieliśmy w ten sposób zachęcić łodzian do tego, żeby pomyśleli o tych, którzy mieszkają blisko nich. Aby oprócz serwowanego posiłku podarować swoim sąsiadom uśmiech i dobre słowo. Zależało nam, aby nikt w te święta nie czuł się osamotniony. I mamy nadzieję, że to się w dużej części udało. Dostaliśmy wiele zgłoszeń i nikogo nie zostawiliśmy bez wsparcia - opowiada Krzysztof Witkowski, prezes Virako.
Spot społeczny i trzy kilometry lampek
W ramach akcji „Seniorom wigilijnie z Monopolis” łódzki zdobywca „Oscara nieruchomości” wyprodukował spot społeczny. Jest to pierwsza na polskim rynku stworzona przez podmiot komercyjny reklama, której głównym celem jest zachęcanie widzów do okazywania sobie gestów solidarności i wsparcia.
- Chcieliśmy, żeby nasza akcja zainspirowała innych do działania - komentuje Krzysztof Witkowski.
Faktycznie sama akcja zainspirowała innych do podobnego działania. W Kielcach prezydent miasta Bogdan Wenta wraz z Taxi 800 400 400 w miejsce tradycyjnej Wigilii dla potrzebujących kielczan rozwiózł do 120 rodzin pakiety ze świątecznymi daniami.
Oprócz spotu, Monopolis nagrało dwie kolędy w wykonaniu Dziecięcego Chóru Miasta Łodzi. Tłem dla tradycyjnych pieśni świątecznych są imponujące dekoracje świąteczne w zrewitalizowanym zakładzie. Największe wrażenie budzi ozdobiony ledowymi lampkami komin dawnego monopolu: opleciono go aż trzema kilometrami światełek.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.