Sektor BPO w Polsce to niemal 20 lat nieustannego rozwoju. - Trendy w sektorze BPO dotyczą trzech sektorów: rynku pracy, technologii i organizacji – mówi Radosław Malik, kierownik, Podyplomowe Studia Nowoczesne Usługi Biznesowe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

- Zauważam bardzo dynamiczny wzrost branży BPO. (...) Dziś w tym sektorze pracuje ponad 300 tys. osób, co oznacza, że przez ostatnie cztery lata liczba pracowników niemal się podwoiła. To logiczne: za wzrostem branży musi iść wzrost liczby pracowników. Za ludźmi z kolei idą kolejne zmiany i problemy, m.in. dostępność odpowiednich kadr – wyjaśnia Andrzej Kubisiak, ekspert rynku pracy, Polski Instytut Ekonomiczny i podkreśla, że bardzo często sektor BPO jest charakteryzowany jak ten, który ma bardzo duże nasycenie kapitału międzynarodowego. - W związku z tym zatrudnienie też ma charakter zagraniczny, dwukierunkowy – ze Wschodu i z Europy Zachodniej, również z krajów, gdzie pojawiają się problemy kadrowe – dodaje ekspert.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL