PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Nie tylko lokalizacja. 5 czynników ważnych przy wyborze biura

Nie tylko lokalizacja. 5 czynników ważnych przy wyborze biura
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 gru 2019 11:48

We Wrocławiu przybywa powierzchni biurowych. Na rynku pojawiają się nowoczesne rozwiązania, takie jak elastyczne powierzchnie serwisowane. Na takie biura decyduje się coraz więcej firm?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 02 gru 2019 11:48

Wrocław jest trzecim największym rynkiem w Polsce pod względem ilości powierzchni biurowej. W tym roku po raz pierwszy w historii liczba metrów kwadratowych przekroczyła milion. Podaż nowych biur jest wysoka, ponieważ coraz więcej firm chce prowadzić tu działalność. Przy wyborze odpowiedniego miejsca kluczowych jest kilka czynników.

Po pierwsze – potencjał miasta. Przedsiębiorcy uważają, że Wrocław jest jednym z najszybciej rozwijających się miast nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Takiego zdania są np. przedstawiciele firmy sennder z branży logistycznej, która posiada biura także w Berlinie, Mediolanie i Madrycie. – Wrocław to ogromny rynek logistyczny, oferujący wykwalifikowanych pracowników, klientów oraz przewoźników – mówi Aleksandra Wenecka, Office and HR Manager Poland. Specjalizująca się w cyfrowej spedycji firma otworzyła jesienią biuro w przestrzeni CitySpace w Aquarius Business House. Na ten sam krok zdecydowało się w ostatnim czasie kilka firm z sektora IT. – Dzięki nowym inwestycjom oraz licznym uczelniom wyższym, Wrocław jest w stanie zapewnić wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT oraz z innych branż, co jest bardzo ważne dla firm rozpoczynających tu działalność – twierdzi Magdalena Śnieżek, regional manager CitySpace. – Przedsiębiorcy cenią także wysoką etykę pracy oraz stabilność wrocławskiego rynku– dodaje.

Po drugie – lokalizacja. To dla wielu firm czynnik kluczowy. Największym zainteresowaniem cieszą się biura w centrum miasta lub w obszarze biznesu – nieco oddalonych od centrum, ale dobrze z nim skomunikowanym. Łatwy dostęp do infrastruktury, sklepów, restauracji, klubów sportowych jest wielkim udogodnieniem dla pracowników, którzy nie tracą cennego czasu na pokonywanie dalekich odległości. – Szybki i wygodny dostęp do biura jest bardzo ważny – podkreśla Magdalena Śnieżek. – Nasze przestrzenie znajdują się w biurowcach doskonale skomunikowanych z innymi częściami miasta, z łatwym dojazdem komunikacją miejską, rowerem albo samochodem. Aquarius Business House jest w centrum, natomiast Nobilis Business House – przy placu Grunwaldzkim. Oba miejsca tętnią biznesem i życiem po pracy. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.