PARTNERZY PORTALU


Nowy rok, nowe wyzwania. Archicom na drodze zmian

Nowy rok, nowe wyzwania. Archicom na drodze zmian
Browary Wrocławskie, inwestycja spółki Archicom
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 01 lut 2018 15:33

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego - udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 01 lut 2018 15:33

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na coraz lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Konsekwencją tego jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki - przyjaznej i zorientowanej na interakcje.

W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

- W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji - zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji – zaznacza Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom.

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Poza Wrocławiem, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

- Patrzymy w przyszłość, uważnie obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes Archicom.

Siła odświeżonego przekazu skoncentrowana została na fundamentalnym, architektonicznym charakterze marki, przy jednoczesnym zachowaniu cech obecnych trendów deweloperskich. Kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy. Akcent położono na współczesność, przy podkreśleniu stałych wartości biznesowych Archicomu – firmy kreującej przyjazne miejsca do życia i stawiającej na budowanie relacji z mieszkańcami.
Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy.

Grupa Archicom, obecna na rynku od ponad 30 lat, zrealizowała już ponad 150 obiektów, w tym budynki mieszkalne, hotele i biurowce.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.236.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!