Nutri Mind otwiera kantyny w biurowcach klasy A. Dlaczego?
Renata Waśniewska, dyrektor zarządzający grupy Nutri Mind: Działamy na rynku gastronomicznym już dziewięć lat, mamy 26 restauracji. Zaczynaliśmy od własnych marek kantyn biurowych: Jadłomania i Meet&Eat. Założyciele grupy wcześniej pracowali w korporacjach i dostrzegli na rynku niszę – brak w biurowcach kantyn ze zdrową, bogatą i różnorodną ofertą. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę i do dzisiaj jest to nasza wiodąca ścieżka biznesowa. Działamy w Warszawie i we Wrocławiu w biurowcach klasy A. Atutem takich budynków jest nie tylko wielkość i lokalizacja, ale także świetne warunki techniczne, w tym efektywna wentylacja niezbędna do zapewnienia komfortu gościom.
Dalej w wywiadzie:
• Nutri Mind ma kilka marek w swoim portfolio. Który segment rynku gastronomicznego jest dla grupy najważniejszy?
• Czym się różnią między sobą Jadłomania i Meet&Eat?
• Kantyna biurowa właściwie pracuje jedynie w tygodniu. A co z weekendami?
• Nutri Mind prowadzi też Atmosfery, restauracje hotelowe. Jakie są plany ich rozwoju?
• Jaki pomysł na galerie handlowe ma Nutri Mind?
Komentarze