PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Pandemia pokazuje, jak zwinną organizacją jesteśmy

Pandemia pokazuje, jak zwinną organizacją jesteśmy
Ludzie chorują, ale urządzenia tylko wtedy, kiedy się nimi nie zajmujemy - tłumaczy Agnieszka Kamińska, prezes zarządu AGIS Management Group. Fot. Mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 lis 2020 22:51

Pierwsze dni pandemii były dla AGIS bardzo pracowite. Pokazaliśmy jak zwinną jesteśmy organizacją. Naszą skuteczność reakcji w czasie kryzysu dostrzegli nie tylko stali klienci, jak Echo Investment. CPI Property Group zaprosiło nas do dwóch kolejnych postępowań. Zatem nie możemy narzekać na brak nowych zleceń. Ludzie chorują, ale urządzenia tylko wtedy, kiedy się nimi nie zajmujemy - tłumaczy Agnieszka Kamińska, prezes zarządu AGIS Management Group.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 lis 2020 22:51

Pandemia wzmocniła znaczenie funkcji FM dla organizacji, więc pojawiają się zapewne nowe wyzwania związane z ich strategicznym wsparciem? 

Agnieszka Kamińska, prezes zarządu AGIS Management Group: Kluczowe podczas pandemii są dla nas trzy elementy: skrócenie procesu decyzyjnego, rozbudowanie sieci serwisów mobilnych pozwalających na optymalizację kosztów utrzymania obiektów oraz wdrożenie nowej usługi doradztwa w zakresie mixed - use. Pierwsze dni pandemii były dla AGIS bardzo pracowite. Chciałabym skorzystać z okazji i jeszcze raz podziękować całemu zespołowi AGIS. Właśnie tamten czas pokazał jak zwinną jesteśmy organizacją. Procesy decyzyjne zostały skrócone do niezbędnego minimum, co pozwoliło na natychmiastowe wdrożenie procedur bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego w obiektach naszych klientów. Wszyscy pamiętamy, że wówczas dostępność do płynów, detergentów i maseczek była utrudniona. Tymczasem my, dzięki współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i szybkości podejmowanych decyzji, dostarczaliśmy środki zabezpieczające z dnia na dzień. Naszą skuteczność reakcji w czasie kryzysu dostrzegli nie tylko stali klienci. Zdobyliśmy też uznanie nowych, czego efekty widzimy w obecnie toczących się rozmowach handlowych. 

Na przełomie lutego i marca zmieniliście waszą strategię rozwoju. Dlaczego? 

Wiedzieliśmy, że przez lockdown korporacje inaczej zaczną myśleć o kosztach wynajmu biura, czy przestrzeniach handlowych, co wpłynie na przychody właścicieli nieruchomości. To z kolei na strukturę organizacyjną obsługi technicznej. Praca zdalna czy hybrydowa oraz zalecenia dotyczące dystansu, reżimu sanitarnego spowodują zmiany w aranżacji przestrzeni biurowej. Planowanie działań na pół roku do przodu okazało się strzałem w dziesiątkę, dlatego zarząd podjął decyzje o dofinansowaniu kilku obszarów.

Postawiliśmy na mobilność naszych służb technicznych, rozbudowując ten dział, wyposażając go jednoczenie w odpowiednie narzędzia do zarządzania zespołem rozproszonym. Gdy stały zespół techników AGIS z obiektu naszego klienta będzie np. na kwarantannie, jesteśmy w stanie świadczyć usługę utrzymania obiektów zespołem mobilnym. Kilku klientów zmuszonych zostało do ograniczenia kosztów, więc zamiast stałego personelu, kupuje usługę serwisów mobilnych. Poprzednia inwestycja w digitalizację firmy przyniosła korzyści właśnie w tak trudnym czasie. Nasza platforma do obsługi technicznej nieruchomości, połączona z autorską stacją monitoringu znakomicie się sprawdziła jako główne narzędzie do nadzoru pracy serwisów mobilnych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!