Projekty mixed-use umożliwiają doświadczanie miasta


Jak na potrzeby nowego pokolenia, które coraz częściej oczekuje mixed-use czyli wielu funkcji w jednym, dopasowują się inwestorzy? O tym rozmawiano podczas 4 Design Days Pre-Opening Online.
Waldemar Olbryk, członek zarządu Echo Investment SA podkreślał, że odpowiedzią na nowe oczekiwania i potrzeby powinno być przede wszystkim umożliwienie mieszkańcom nowych inwestycji doświadczania miasta.
- Kiedy jako inwestor otwieramy kolejną inwestycję, mówimy wówczas jedno wielkie „sprawdzam” i w praktyce weryfikujemy efekty dyskusji, które często toczą się kilka lat wcześniej. Już dzisiaj musimy więc myśleć, jak mixed-use czyli projekty, które tworzą wartość dla użytkownika, będą funkcjonować za wiele lat. Mając w swoim portfolio retail, biura czy mieszkaniówkę absolutnie zaczęliśmy skupiać się na większych „kawałkach” miasta, takich jak chociażby Browary Warszawskie czy Fuzja, gdzie ta mieszanka powoduje lepsze wykorzystanie kompetencji, które mamy w firmie, ale przede wszystkim budowanie wartości dla użytkowników. Budowanie wartości musi wziąć pod uwagę zarówno to, co jest naturalne, czyli czyste ludzkie potrzeby tworzenia społeczności, ale także korzystać z technologii. Trend mixed-use czyli mieszanie się ludzi pracujących i spędzających wolnych czas, ale też ludzi z różnych generacji znajduje odzwierciedlenie w naszych projektach, które określamy jako „destination places” – wyjaśniał Waldemar Olbryk.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.