PARTNERZY PORTALU


Propertynews.pl rusza z serwisem #whyoffice

Propertynews.pl rusza z serwisem #whyoffice
Praca w biurze ma przyszłość i sens, ale potrzebuje zupełnie nowego spojrzenia, dostosowania do nowych realiów, a era post-covid wcale nie oznacza klątwy pustych biurowców. Fot. Shutterstock, Rawpixel.com
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 lut 2021 13:30

Przed epidemią koronawirusa rynek biurowy w Polsce był rozgrzany do czerwoności. Niski poziom pustostanów i duża aktywność najemców zachęcała deweloperów do kolejnych inwestycji. Dziś biurowe centra miast opustoszały. Polacy deklarują, że do biur mogą wrócić - w najlepszym wypadku - w modelu pracy hybrydowej. W mediach dominuje przekaż, że biurowce, które jeszcze nie tak dawno było powodem do dumy dla wielu miast, mogą stać się dla nich ciężarem. Taki obraz rzeczywistości może zachwiać fundamentami tak dynamicznie rozwijającego się sektora. Mówimy: STOP! i ruszamy z serwisem specjalnym #WhyOffice.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 lut 2021 13:30

Dziennikarze PropertyNews.pl chcą zwrócić uwagę na rzeczywisty obraz branży: bez naginania rzeczywistości, z dziennikarską rzetelnością pokazać punkt widzenia wszystkich stron: właścicieli i zarządców biurowców, deweloperów, pracowników wielkich korporacji i małych firm, specjalistów rynku pracy, psychologów i prawników.

Przez najbliższe miesiące w cyklu artykułów odpowiemy na pytania i poszukamy argumentów za tym, że praca w biurze ma przyszłość i sens, ale potrzebuje zupełnie nowego spojrzenia, dostosowania do nowych realiów, a era post-covid wcale nie oznacza klątwy pustych biurowców.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zapraszamy do współpracy w ramach Serwisu Specjalnego PropertyNews.pl: #WhyOffice i tworzenia serii artykułów. Są już z nami m.in. TDJ Estate i Echo Investment. Już teraz w serwisie m.in.:

Pandemia uczłowieczy korpoludka?
Codzienna jazda do biura jest anachroniczna, ale home office też ma wady: izoluje i zaburza rytm życia. Ten pojedynek wygra hybryda - skrojony na miarę firmy nowy model. Praca zdalna, wcześniej nielubiany przez pracodawców bonus, stanie się pożądanym przywilejem pracownika. Biura odkryją towarzyski wymiar służbowych zajęć, stając się społecznym epicentrum gry zespołowej. Przy okazji ten lans na życiowy balans uczłowieczy wyśmiewanego korpoludka.

Tęsknimy już trochę za biurem
37 proc. pracowników, którzy chcieliby pracy zdalnej gwarantowanej przez prawo, jest za możliwością wykonywania jej raz w tygodniu, a co piąta osoba uważa, że taka opcja wystarczyłyby przez 20-26 dni w roku, czyli tyle, ile przewidzianego urlopu. To pokazuje skalę zmian, jakie zaszły w świadomości pracowników, którzy już przestali traktować pracę zdalną jak benefit. Bo mieszany model pracy oznacza mobilność, niezależność pracowników i silną digitalizację organizacji, ale niesie też z sobą sporo problemów i wyzwań. O blaskach i cieniach pracy hybrydowej rozmawiamy z Krzysztofem Inglotem, prezesem zarządu Personnel Service.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Arek 2021-02-03 20:54:55
    Praca w biurze nie ma przyszłości i sensu!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.84.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!