PARTNERZY PORTALU


Przed pandemią home office był benefitem. Jak jest dziś?

Przed pandemią home office był benefitem. Jak jest dziś?
W MyBenefit przedłużono home office do początku kwietnia. Fot. Shutterstock
  • Autor: www.pulshr.pl
  • Dodano: 21 mar 2021 12:02

Wiele osób z utęsknieniem czeka na powrót do biur. Wraz z upływem czasu dostrzega coraz więcej minusów pracy z domu - podkreśla Edyta Goryszewska-Szumska, dyrektor działu HR w MyBenefit.

• MyBenefit na tę chwilę przedłuża home office do początku kwietnia. Jak będzie potem?

• Pracownicy MyBenefit mogą przychodzić do biura, gdy wymaga tego ich praca, ale wymaga to zgody przełożonego.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Jak pandemia COVID-19 wpłynęła na oczekiwania firmy względem powierzchni, którą zajmuje i budynków, w których ma siedzibę?


2020 rok zmienił wiele w funkcjonowaniu firm. Ci, którzy mogli pozwolić sobie na zdalną pracę, ją wprowadzili. Kiedy MyBenefit planuje wrócić do biura i jak pandemia wpłynęła na model pracy?

Edyta Goryszewska-Szumska, dyrektor HR w MyBenefit

Edyta Goryszewska-Szumska, dyrektor HR w MyBenefit: Na tę chwilę przedłużyliśmy home office do początku kwietnia. Oczywiście pracownicy mogą przychodzić do biura, gdy wymaga tego ich praca. Natomiast każdorazowe przyjście wymaga zgody bezpośredniego przełożonego. To pozwala nam na bieżąco monitorować liczbę pracowników przebywających danego dnia w biurze. Bezpieczeństwo naszych pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego zagospodarowaliśmy przestrzeń tak, by zachować wszystkie zalecenia związane z reżimem sanitarnym. Stosujemy zasadę DDM – dezynfekcja, dystans, maseczka.

POLECAMY: JAK PRACUJĄ BIURA CCC W PANDEMII

Wasi pracownicy nie tęsknią już trochę za biurem? Czego im brakuje, gdy pracują wyłącznie z domu?

To naturalne, że pracownicy tęsknią za biurem. Wraz z pracą zdalną wprowadziliśmy szereg działań, które mają na celu niwelowanie negatywnych skutków pracy z domu. W kontekście zarządzania nasze zespoły stosują codzienne krótkie spotkania, na których nie tylko na bieżąco wymieniają się informacjami dotyczącymi realizacji zadań, ale także znajdują przestrzeń na tzw. wspólną kawę. Poza tym wspieramy pracowników w dbaniu o plecy i kręgosłup, gdyż to dwie najczęstsze fizyczne dolegliwości, na które się skarżą. Przeprowadziliśmy cykl spotkań w ramach tak zwanej aktywnej przerwy. Podczas spotkań na Teams trener pokazywał ćwiczenia, które można wykonać w domu, by zadbać o swój kręgosłup, poprawić krążenie i ogólne samopoczucie. Te kilka lekcji było jednocześnie instrukcją i inspiracją, by robić sobie aktywne przerwy w trakcie pracy, bo niesie to ze sobą same korzyści.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!