Pufy i hamaki zdobywają biura


Rozbudowane strefy relaksu, piłkarzyki, pufy, hamaki i klimatyczne fototapety - kiedyś takie atrakcje były zarezerwowane wyłącznie dla firm z branży kreatywnej. Okazuje się, że te rozwiązania, coraz częściej pojawiają się w przestrzeniach biurowych aranżowanych dla branży usług dla biznesu, farmacji czy ubezpieczeniowej.
Według dr Craiga Knighta z University of Exeter to, w jakim otoczeniu się znajdujemy, ma bezpośredni wpływ na nasze samopoczucie i produktywność. Naukowiec, który przez ponad 12 lat badał różnorodne środowiska pracy, doszedł do wniosku, że ascetyczne, minimalistycznie urządzone wnętrza nie wpływają dodatnio na poziom satysfakcji pracowników. Pod tym względem dużo lepiej sprawdzają się kreatywne przestrzenie, najlepiej takie, o których wyglądzie mogły zdecydować osoby korzystające z nich.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.