Pustostany polubiły Własne B.


Nowa marka biurowa – Własne B., która zajmuje się ożywaniem pustostanów w starszych budynkach, w 40 dni skomercjalizowała prawie 60 proc. piętra w biurowcu Octava Property Trust – Marynarska Passage na Mokotowie. Biura wynajęło jedenaście firm. Właściciel budynku powierzył firmie kolejne 900 mkw. Sukces nowego konceptu skusił też innych biurowych graczy.
Oferta Własnego B. jest tak przygotowana, że przypomina produkt czekający na klienta na półce sklepowej.
– Przygotowane przez nas umowy najmu okazały się akceptowalne bez angażowania rzeszy prawników. Wszystkie są 12-miesięczne. Większość najemców zażyczyła sobie również wyposażenia. Tymczasem Własne B. daje możliwość wynajęcia biura bez mebli, tak, by najemca mógł sobie niejako spersonalizować miejsce pracy. Jednak okazało się, że koncept przygotowania biura do niemal natychmiastowego rozpoczęcia pracy cieszy się powodzeniem. Nic dziwnego, bo za 60 zł miesięcznie oferujemy ergonomiczne profesjonalne meble biurowe – tłumaczy Jerzy Węglarz, członek zarządu Własnego B.
Dalej w artykule:
• O nowych biurowcach na celowniku Własnego B.
• Czym różni się zdobywanie klientów z sektora małych i średnich firm od pozyskiwania najemców korporacyjnych.
• O współpracy Własnego B. z węgierskim operatorem biur serwisowanych NewWork.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.