PARTNERZY PORTALU


Restauracje Zdrowej Krowy wchodzą w coworking

Restauracje Zdrowej Krowy wchodzą w coworking
Robert Kuc, właściciel sieci Zdrowa Krowa, inicjator akcji #WspieramZamawiam. Fot. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 gru 2020 17:17

Potrafię liczyć, więc liczę na siebie. Jeśli będzie pomoc rządowa, to się ucieszymy, ale nie zamierzamy na nią czekać z założonymi rękami - tłumaczy Robert Kuc, właściciel sieci Zdrowa Krowa, inicjator akcji #WspieramZamawiam. Właśnie uruchomił w swoich restauracjach coworking. Ostatnio w Katowicach na ul. Gliwickiej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 gru 2020 17:17

Restauracje Zdrowa Krowa rozbudowały swoją ofertę o coworking. To sposób na przetrwanie lockdownu? 

Robert Kuc, właściciel sieci restauracji Zdrowa Krowa: Oczywiście. Gastronomia może pracować jedynie na wynos i z dowozem. Sale restauracyjne świecą pustkami, a trzeba płacić za nie czynsz. Postanowiliśmy zaprosić do nich coworkerów. Mamy już dziewiąty miesiąc pandemii i wiele osób pracuje w trybie home office, ale nie za bardzo ma do tego warunki. Efektywność takiej pracy spada, dlatego w naszych restauracjach każdy może wynająć biurko na godziny - jedna kosztuje 10 zł, albo na cały dzień za 50 zł. Jesteśmy też otwarci na spotkania biznesowe do pięciu osób. Dzisiaj nie ma ich gdzie zorganizować, bo wszystkie lokale są zamknięte. Oczywiście nie ukrywamy tego, że to także zabieg marketingowy, dlatego zachęcamy naszych gości, by pod koniec pracy skusili się na dania Zdrowej Krowy na wynos. 

Jak się pomysł sprawdza? 

Trzy nasze lokalizacje już od tygodnia przyjmują coworkerów - w Krakowie, we Wrocławiu i w Warszawie. Czwarta - w Katowicach na ul. Gliwickiej właśnie rozpoczęła. Po tygodniu działania frekwencja wygląda tak, że w każdej z tych restauracji pracuje średnio trzech coworkerów. Codziennie też dostajemy po kilka pytań organizacyjnych na temat funkcjonowania naszego konceptu. 

Jak się organizuje coworking w restauracji? 

Właścicieli lokali poprosiliśmy o zgodę na podnajem części restauracji. Potem razem z prawnikiem ułożyliśmy regulamin i uzyskaliśmy odpowiedni kod PKD. Wdrożyliśmy wszystkie niezbędne restrykcje sanitarne. Odległość między stolikami wynosi u nas dwa metry. Zapewniamy środki do dezynfekcji rąk. Dezynfekujemy oczywiście wszystkie meble i urządzenia. Personel pracuje w maseczkach.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!