PARTNERZY PORTALU


Ricoh ceni budowanie społeczności biurowej

Ricoh ceni budowanie społeczności biurowej
Podczas pandemii zrekrutowaliśmy i wprowadziliśmy na pokład wielu pracowników, którzy nigdy nie byli w biurze i poznali swój zespół tylko za pośrednictwem połączeń MS Teams - przyznaje Jessika Jeschor, Head of Ricoh Business Services Germany & Poland.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 mar 2021 10:44

Biuro przyszłości będzie miejscem coworkingu, w którym dba się o rozwój sfery społecznej w dużej mierze skupionej wokół wymiany, kreatywności i inspiracji - uważa Jessika Jeschor, Head of Ricoh Business Services Germany & Poland.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 mar 2021 10:44
  • Podczas lockdownu liderzy zespołu Ricoh Business Services Germany & Poland na wszystkich poziomach mogli liczyć na pomoc i narzędzia do utrzymania zaangażowania pracowników pracujących zdalnie.
  • Komitet społeczny – RicohLoves organizował wirtualne aukcje i quizy, aby zjednoczyć ludzi i dobrze się bawić poza pracą, tak jak w biurze.
  • W biurze Ricoh Business Services Germany & Poland aplikacja umożliwia pracownikom rezerwację biurka oraz zarządzanie ilością osób w biurze. W pandemii to niezawodne narzędzie do śledzenia potencjalnych kontaktów w biurze.

Od otwarcia Ricoh Business Services w Olivia Business Centre w Gdańsku w 2017 r. w firmie istniała polityka home office i większość pracowników chętnie korzystała z tej opcji jeden lub dwa dni w tygodniu.

Czytaj też: Budżet partycypacyjny w biurowcu magnesem dla najemców

- Wraz z wybuchem pandemii covid-19 w marcu 2020 r. skierowaliśmy ponad 200 naszych pracowników do pracy zdalnej w ramach tego, co uważaliśmy wówczas za bardzo tymczasowe rozwiązanie, które potrwa kilka tygodni. Przynajmniej tak nam się wydawało. Kto by pomyślał, że rok później wiele krajów w całej Europie nadal będzie walczyło z wirusem - przyznaje Jessika Jeschor, Head of Ricoh Business Services Germany & Poland.

Nadszarpnięte interakcje ze współpracownikami

Technicznie wszyscy byli gotowi – pracownicy Ricoh byli wyposażeni w laptopy i najnowszą wersję MS Teams. Procesy są w pełni cyfrowe, więc bez większych problemów załoga Ricoh zmieniła miejsce pracy.

- Najtrudniejsze było przystosowanie się do nowej rzeczywistości pracy zdalnej, ale także zdalnego zarządzania przez zespół kierowniczy. Podczas gdy ostatni rok udowodnił, że można prowadzić firmę w pełni zdalnie bez żadnego wpływu na produktywność lub wskaźniki KPI, ludzie są istotami bardzo społecznymi, a bezpośrednie interakcje ze współpracownikami zostały głęboko nadszarpnięte - tłumaczy Jessika Jeschor.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Marcin 2021-03-30 22:58:13
    Społeczność w pracy to jest to, ale nie wszystko. Miła przestrzeń biura i niezawodny sprzęt. My postawiliśmy na naturę, dużo roślin, drewniana podłoga i sprzęt z media expert (laptopy della i drukarki HP) na umowę B2B

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!