Rosnąca świadomość najemców biurowych stawia nowe wyzwania
Rośnie świadomość i potrzeby najemców powierzchni biurowych. Coraz większego znaczenia nabierają aspekty związane z jakością wyposażenia, aranżacją biura oraz kwestie ekologiczne - to wnioski ze spotkania „Najemca pod lupą" zorganizowanego przez Construction Marketing Group (CMG).
Kolejne spotkanie w ramach działalności Construction Marketing Group, czyli grupy osób zajmujących się marketingiem oraz rozwojem biznesu na rynku budowlanym oraz nieruchomości komercyjnych, odbyło się 20 maja w warszawskiej siedzibie firmy Philips Lighting.
Uczestnicy spotkania zapoznali się z raportami: „Analiza Zrównoważonego Budownictwa w Polsce" autorstwa CMG oraz „Biura Centrów Nowoczesnych Usług w Opinii Pracowników" przygotowanego przez firmę Mikomax Smart Office.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.