Skanska chce być bardziej medialna

Grupa Skanska, zajmująca się działalnością budowlaną i deweloperską wzmacnia swoją komunikację w Polsce, integrując działania PR poszczególnych spółek. Partnerem w tym procesie jest Linkleaders - jeden z krajowych liderów doradztwa i komunikacji dla firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu, nieruchomości oraz IT.
Grupie Skanska zależy na zintegrowanej, spójnej komunikacji i osiągnięciu korzyści z prowadzenia wspólnych działań. - Chcemy stać się jednym z głównych komentatorów rynku, który może dzielić się wiedzą opartą na globalnych 125-letnich doświadczeniach firmy, obecnej w wielu krajach i działającej we wszystkich obszarach budownictwa. Będziemy umacniać swoją rozpoznawalność lidera na rynku budowlanym i deweloperskim w Polsce. Równie mocno zależy nam jednak na przekazywaniu naszych wartości, zasad i informowaniu o działaniach edukacyjnych, jakie prowadzimy w związku z realizacją projektów. Chcemy pokazywać, że inwestycje mogą być bezpieczniejsze dla ludzi i mniej obciążające dla środowiska, branża może być etyczna, a myślenie firm bliższe człowiekowi, mówi Małgorzata Dobosz, menadżer zespołu ds. Komunikacji Skanska Polska.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.