Takich biur chcą pracownicy


Pracownicy biurowi mają coraz wyższe oczekiwania. Z raportu Walter Herz wynika, że aż 75 proc. z nich bierze pod uwagę atrakcyjność biura przy wyborze nowego miejsca pracy.
Jednymi z największych wyzwań, przed którymi aktualnie stoją polskie firmy, są pozyskanie i utrzymanie talentów. W dobie niskiego bezrobocia, kształtującego się na poziomie 5,9 proc., coraz trudniej jest zatrzymać pracowników w firmie na dłużej. Jednocześnie zmieniające się wymagania kolejnych pokoleń wchodzących na rynek kształtują nowe trendy odnośnie stylu pracy oraz oczekiwań względem pracodawców. Miejsce pracy aktualnie jest jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na przyciąganie talentów do organizacji – bierze je pod uwagę aż 75 proc. osób. Dlatego też firmy powinny koncentrować się nie tylko na employer brandingu, konkurencyjności wynagrodzeń czy benefitach pozapłacowych, ale wychodzić poza utarte schematy. Biuro to wizytówka firmy, która kreuje pierwsze wrażenie zarówno wśród klientów, jak i kandydatów do pracy. Dobrze zaplanowana i zaaranżowana przestrzeń wpływa również na komfort i wydajność pracy.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.