PARTNERZY PORTALU


Urząd marszałkowski we Wrocławiu będzie miał nową siedzibę

  • Autor: PAP
  • Dodano: 04 lip 2014 08:39

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego będzie miał nową siedzibę, która będzie kosztowała 16,5 mln zł netto. Według urzędników inwestycja ta zwróci się po około pięciu latach.

Jak powiedziała PAP dyrektor Wydziału Prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Julia Wach, nową siedzibą urzędu ma być budynek biurowy przy ul. Walońskiej, należący dotychczas do firmy Fortum, a zlokalizowany tuż obok głównej siedziby Urzędu Marszałkowskiego.

"Dzięki temu zredukowane zostaną koszty związane z wynajmem obiektów na terenie miasta, w których obecnie pracuje kilkuset urzędników. Wynoszą one obecnie około 4 mln zł rocznie" - podała Wach.

Planowana inwestycja ma również usprawnić pracę urzędu, która jest utrudniona z uwagi na duże rozproszenie lokalizacyjne. Po zakupie nowego budynku pracownicy wszystkich wydziałów rozproszonych na terenie Wrocławia będą przebywali w dwóch budynkach oddalonych od siebie o kilkaset metrów.

Najciekawsze biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe oraz biura serwisowane na sprzedaż lub do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Dzięki temu zwiększy się komfort pracy urzędników oraz rozwiązane zostaną problemy komunikacyjne wynikające z dotychczasowego rozproszenia lokalizacyjnego urzędu" - dodała Wach.

Środki na zakup nowej siedziby Urzędu będą pochodziły z budżetu województwa dolnośląskiego.

Zdaniem Wach pierwsi pracownicy będą mogli przeprowadzić się do nowej siedziby w ostatnim kwartale 2014 r.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.60.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!