- Westwing, jako pierwszy gracz zajmujący się wyłącznie handlem elektronicznym, który kompleksowo obejmuje cały łańcuch usług: od planowania projektów po dostawę i montaż produktu.
- Westwing oferuje usługę B2B ze spersonalizowaną obsługą i dostępem do dedykowanego menedżera klienta.
- Wraz z rozwojem pracy zdalnej wielu pracowników szuka wygodnej i domowej atmosfery po wejściu do biura, a firmy szukają sposobów na zapewnienie takiej atmosfery.
Westwing ma pozycję, która będzie wspierać trendy pracy kształtujące się po pandemii. Nowe działania firmy mają dostarczyć rozwiązania, które spełnią zmieniające się potrzeby dzisiejszej siły roboczej, koncentrując się na komforcie, elastyczności i wygodzie cyfrowej.
W ciągu ostatniego roku Westwing stworzył ofertę usług B2B dla firm każdej wielkości, od małych kawiarni i restauracji po dużych deweloperów i hotele. Firma planuje projekty z osobistym opiekunem klienta i zespołem projektantów wnętrz z Westwing Studio, ale nadal pozwala klientom samodzielnie kupować łatwo dostępne produkty za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Klient dostaje trójwymiarowe wizualizacje wnętrz to pomaga przyspieszyć procesy komercyjne, np. firmy z branży nieruchomości mogą już wystawiać ogłoszenia o nieruchomościach i znajdować najemców, gdy nieruchomość jest jeszcze w budowie.
Westwing dowozi osobiście
Westwing koncentruje się również na dostawach typu „ostatnia mila”. Marka zapewnienia usługę dostarczenia w Monachium, Hamburgu i Berlinie. Daje to firmom pewność, że ich meble dotrą na czas ustalonym przez Westwing.
Jesteśmy podekscytowani możliwością uruchomienia naszej działalności B2B i udostępnienia firmom naszych pięknych produktów i najwyższej klasy usług – powiedział Andreas Hoerning, dyrektor generalny Westwing.
Wierzymy, że teraz jest idealny czas, aby firmy inwestowały w swoje przestrzenie i zapewniały swoim klientom i pracownikom wygodne, funkcjonalne i stylowe środowisko. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z firmami, aby pomóc im osiągnąć ich wewnętrzne cele – wyjaśnia dyrektor firmy.
Ruch Westwing w kierunku B2B doskonale wpisuje się w trendy rynkowe i pomoże firmie dotrzeć do zupełnie nowej grupy klientów. Nowy model kompleksowej, spersonalizowanej obsługi, czyli m.in. konkurencyjne ceny, krótkie terminy dostaw, obsługa posprzedażowa i własny zespoł projektantów wnętrz Westwing Studio, usługa eCommerce B2B firmy Westwing ma odpowiedzieć na nowe potrzeby rynku biur po pandemii.
Westwing działa w e-commerce dla rynku mieszkań w Europie, z przychodami wynoszącymi 522 mln EUR w 2021 r. „Magazynu zakupowy” Westwing inspiruje swoich klientów entuzjastów domu wyselekcjonowanym wyborem produktów. Dzięki niezrównanej lojalności Westwing generuje ponad 80 proc. sprzedaży od stałych klientów. Firma powstała w 2011 roku, a jej siedziba znajduje się w Monachium. Westwing wszedł na giełdę we Frankfurcie w październiku 2018 r. i prowadzi działalność w jedenastu krajach europejskich.

Czytaj więcej
Przedłużone umowy z najemcami parku P3 Poznań
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze