Rynek nieruchomości komercyjnych wymaga od deweloperów patrzenia horyzontalnego na sprawy związane z komercjalizacją budynków biurowych czy hotelowych.
Przykładem takiego patrzenia jest rekomercjalizacja budynku biurowego C10 należącego do Satoria Group, zlokalizowanego w warszawskiej dzielnicy Wola.
Na rynku nieruchomości tak rozwiniętym jak rynek warszawski bardzo ważnym czynnikiem wspomagającym komercjalizację może okazać się interakcja na linii wynajmujący-najemca, której korzyść odczują przyszli klienci nowych projektów. Przykładem takiej interakcji było skorzystanie z działalności najemcy usługowego w budynku biurowym C13 tj. siłowni Crosshouse i zaproponowanie 6 miesięcznych karnetów na usługi tej siłowni przy pozyskaniu nowych klientów do modernizowanego budynku biurowego C10.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (66%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.