Zmiana operatora gastronomicznego. Tak to zrobił Marynarska Business Park


Zmiana operatora lokalu gastronomicznego w kompleksie biurowym, w którym na co dzień pracuje ponad 2,5 tys. osób to duże wyzwanie logistyczne. Wszystkie etapy, począwszy od samego wyboru najemcy, poprzez remont restauracji, aż po jej otwarcie, muszą być planowane z myślą o komforcie osób pracujących w danej nieruchomości. Opisujemy w jaki sposób proces ten został przeprowadzony w Marynarska Business Park i co zadecydowało o wybraniu na nowego operatora Grupy Nutri Mind, a także jak powstał koncept Meet&Eat Marynarska.
Zmiana w organizacji – niezależnie od powodu jej zaistnienia i obszaru, którego dotyczy – wymaga podejścia procesowego – wyznaczenia etapów, zadania konkretnych pytań i udzielenia na nie odpowiedzi oraz przestrzegania określonych zasad. Cały proces musi być transparenty i zrozumiały dla wszystkich, których bezpośrednio lub pośrednio dotyczy. Przykładem takiej zmiany w obiekcie biurowym jest wprowadzenie nowego operatora lokalu gastronomicznego. Jest to skomplikowane przedsięwzięcie z punktu widzenia zarządzania nieruchomością. Wymaga wcześniejszego planu oraz jego starannej realizacji i przede wszystkim zapewnienia komfortu osobom pracującym w kompleksie. W Marynarska Business Park (MBP) cała zmiana trwała nieco ponad rok. Rozpoczęła się od identyfikacji potrzeb najemców, poprzez wybór nowego dostawcy usług, przeprowadzenie prac remontowych, ustalenie oferty, a na otwarciu lokalu skończywszy. Na wszystkich etapach kluczowa była komunikacja z najemcami, która dotyczyła zarówno samej zmiany, jak i oferty nowego lokalu.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.