PARTNERZY PORTALU


Zmiany kadrowe w Colliers International

Zmiany kadrowe w Colliers International
Anna Galicka-Bieda, Colliers International
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 sty 2018 10:27

— Największym zasobem Colliers są i zawsze będą ludzie. To dzięki ich wiedzy i umiejętnościom firma osiąga sukcesy i dynamicznie się rozwija — mówi Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce. Firma Colliers International  poinformowała o awansach trzech ekspertów z działu powierzchni biurowych na stanowiska partnerów. Nowi partnerzy to Anna Galicka-Bieda, Sebastian Bedekier oraz Łukasz Żelezik.


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 sty 2018 10:27

- Doceniamy ciężką pracę Ani, Sebastiana i Łukasza oraz ich zaangażowanie w prowadzone projekty. W pełni zasłużyli na stanowiska partnerów w Colliers — mówi Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce.

Anna Galicka-Bieda rozpoczęła pracę w Colliers International w 2008 roku. W 2013 r. objęła funkcję dyrektora regionalnego biura w Krakowie. Jest odpowiedzialna za reprezentację najemców powierzchni biurowych i magazynowych, nadzorowanie transakcji najmu, relacje z klientami na rynku lokalnym i rozwój biznesu w regionie. Anna specjalizuje się w projektach dla firm z sektora IT, BPO, SSC oraz współpracuje ze start-upami. Zanim dołączyła do Colliers, Anna pełniła funkcję dyrektora regionalnego w Fantasy Park w Centach Handlowych Plaza w Poznaniu, Warszawie oraz Lublinie.

Sebastian Bedekier dołączył do Colliers International w 2012 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój firmy w Poznaniu i regionie, aktywne poszukiwanie klientów oraz doradztwo przy wynajmie powierzchni biurowej. Współpracuje z firmami z sektora finansowego, prawnego, audytorskiego, medycznego, informatycznego, nowych technologii, transportu lotniczego i wielu innych. Sebastian specjalizuje się w projektach typu BPO i SSC. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy z sektorem publicznym. Przed dołączeniem do Colliers Sebastian zajmował stanowisko dyrektora biura obsługi inwestorów i promocji inwestycji w Urzędzie Miasta Poznania. Odpowiadał za pozyskiwanie, doradztwo i obsługę firm zainteresowanych rozpoczęciem działalności na terenie Poznania i okolic.

Łukasz Żelezik pracuje w Colliers od 2014 roku. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora w dziale powierzchni biurowych. Wraz z pozostałymi partnerami odpowiada za rozwój działu  powierzchni biurowych Colliers na polskim rynku. Wspiera też Pawła Skałbę w zarządzaniu działem wynajmu powierzchni biurowych w części działu reprezentującej właścicieli. Posiada ponad 11-letnie doświadczenie na rynku powierzchni biurowych, w tym doświadczenie po stronie właściciela, które zdobył podczas pracy w Echo Investment, jako szef zespołu wynajmu. Wolumen transakcji, w których Łukasz brał aktywny udział przekracza 150 tys. mkw.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!