PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Zmiany w sektorze biur flex. Business Link wprowadza nowe abonamenty z aplikacją

Zmiany w sektorze biur flex. Business Link wprowadza nowe abonamenty z aplikacją
Maciej K. Król Head of Sales & Standard Excellence Business Link. Fot. PTWP.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 paź 2019 10:21

Business Link jako pierwszy wprowadza do oferty wynajmu powierzchni biurowej premium elastyczne pakiety dla korporacji, zrywając z tradycją przywiązania jednego biurka do jednego konkretnego pracownika w sektorze biur flex. Odejście od kalkulacji „per pracownik" w stronę „per biurko" to oferta skierowana do pracodawców szukających niebanalnych benefitów pracowniczych lub potrzebujących efektywnego kosztowo rozwiązania dla zespołów pracujących w niepełnym wymiarze czasu czy pracujących zmianowo.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 paź 2019 10:21

Biura elastyczne, znane również jako flex space, to połączenie biur serwisowanych i przestrzeni coworkingowych, będące jednym z wiodących trendów na rynku biurowym. Szacuje się, że w Europie w ciągu najbliższych 5 lat przybędzie do 7 milionów m2 tego typu powierzchni. To jeden z wielu powodów, dla których Business Link rozszerza swoją ofertę biurową w segmencie flex, wprowadzając do oferty nowe pakiety korporacyjne.

Pakiety szyte na miarę aktualnych potrzeb

W tradycyjnym modelu najmu, stanowiska przypisane do konkretnych pracowników często stoją puste, a przestrzeń nie jest wykorzystana w najbardziej optymalny sposób. Nowa oferta Business Link wychodzi temu naprzeciw. W jej przypadku klient określa jedynie liczbę potrzebnych stanowisk, uprawniając wskazanych przez siebie pracowników do korzystania z biura. Kluczowe jest, że liczba pracowników może być większa niż liczba miejsc.

– Żaden z operatorów powierzchni flex nie potrafił dotąd dopasować swojej oferty do modelu zakładającego mniejszą liczbę biurek niż pracowników. Jako pierwsi na rynku wprowadzamy tego typu rozwiązanie w wydzielonych przestrzeniach biurowych, wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom firm. Przedsiębiorstwa chcą być dziś maksymalnie efektywne i elastyczne. Przy wykorzystaniu nowych abonamentów Unlimited i Stretch łatwo mogą współtworzyć wartościowy produkt szyty na miarę aktualnych, szybko zmieniających się potrzeb – swoich i pracowników – tłumaczy Maciej K. Król, Head of Sales & Standard Excellence w Business Link.

Nielimitowana oferta dla elastycznego biznesu

Pakiet Unlimited powstał z myślą o pracodawcach szukających wyjątkowych benefitów dla pracowników, do których z pewnością można zaliczyć wybór miejsca pracy w danym dniu. W tej ofercie firmy mogą wskazać dowolną liczbę osób, które otrzymają intuicyjne narzędzie do rezerwacji biura w postaci aplikacji na telefon. Aplikacja ta  pozwala z wyprzedzeniem (np. dzień wcześniej) zdalnie zarezerwować biurko w jednej z lokalizacji Business Link wybranej przez klienta i przydzielonej do użytkownika. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.