PARTNERZY PORTALU


1,5 mld na inwestycje w 2021. Lidl planuje nowe sklepy i centrum dystrybucji

1,5 mld na inwestycje w 2021. Lidl planuje nowe sklepy i centrum dystrybucji
Lidl we Wrocławiu, fot Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lut 2021 14:56

Każdy rok jest dla handlu inny, a prowadzona przez nas działalność wymaga elastyczności. Zeszły rok zdecydowanie to pokazał. Niemniej jednak w tym roku niezmiennie planujemy rozwijać naszą sieć sprzedaży, otwierając nowe sklepy oraz zatrudniając kolejnych pracowników - mówi dla PropertyNews.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications i CSR Lidl Polska.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lut 2021 14:56

Aktualnie Lidl Polska to ponad 700 sklepów na terenie całej Polski oraz zespół liczący blisko 24 tys. osób.

- Każdego roku planujemy nowe inwestycje. W roku obrotowym 2019 i 2020 przeznaczyliśmy na nie ponad miliard złotych, natomiast w roku obrotowym 2021 planujemy przeznaczyć na inwestycje ponad 1,5 mld zł. Wiosną tego roku rozpoczniemy budowę nowego centrum dystrybucyjnego w Dobroszycach w powiecie oleśnickim. Zakładamy, że pierwsze dostawy wyruszą z tego obiektu do sklepów w  pierwszej połowie 2022 roku - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications i CSR Lidl Polska. - Docelowo pracę znajdzie tam ponad 200 osób. Co więcej każdego roku roku otwieramy kilkadziesiąt nowych sklepów Lidl na terenie całej Polski i takie tempo ekspansji planujemy utrzymać. Inwestujemy w miejscowościach powyżej 8 tys. mieszkańców, w lokalizacjach dobrze skomunikowanych z możliwością budowy parkingu.

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications i CSR Lidl Polska.

Jak zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, odnosząc się do najistotniejszych trendów i tendencji rynkowych, niewątpliwie digitalizacja ma cały czas ogromne znaczenie.

- Zauważamy ją we wszystkich sferach funkcjonowania firmy - mówi. - Bardzo znaczącym kierunkiem jest także ekologia – w naszych działaniach odnosi się przede wszystkim do asortymentu, opakowań, budowy nowych obiektów sklepowych i magazynowych. Warto zaznaczyć, że realizujemy wizję „Mniej plastiku” poprzez strategię redukowania plastiku, opracowaną i stosowaną we wszystkich krajach obecności marki Lidl – REset Plastic oraz przyjęte zobowiązania.

Zgodnie z nimi, Lidl będzie dążyć do zmniejszenia zużycia tworzyw sztucznych do 20 proc. do 2025 roku. Kolejnym celem firmy jest to, aby 100 proc. opakowań marek własnych było maksymalnie możliwe do poddania recyklingowi do tego czasu.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.186.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!