Po raz pierwszy w historii Pepco, liczba nowych sklepów uruchomionych w kwartale w Europie Zachodniej, wliczając setny sklep we Włoszech, przewyższyła liczbę nowych placówek w Europie Środkowej.
- W pierwszym półroczu Grupa Pepco otworzyła netto 166 nowych sklepów.
- W ramach Pepco uruchomiono 134 nowe sklepy netto w pierwszym półroczu, w tym wejście na rynek grecki.
- Grupa Poundland: 32 nowych sklepów netto w pierwszym półroczu, w dużej mierzy dzięki rozwojowi Dealz Poland, które otworzyło 36 nowych sklepów netto w tym okresie. Marka Dealz przekroczyła łączną liczbę 200 sklepów w Polsce.
- Grupa pozostaje przekonana co do wypełnienia celu uruchomienia 550 nowych sklepów netto w bieżącym roku obrotowym.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze