PARTNERZY PORTALU

2013 rokiem ekspansji sieci handlowych

  • Autor: Property News
  • Dodano: 28 sty 2013 18:44

Pomimo spowolnienia gospodarczego sieci handlowe działające w Polsce są pozytywnie nastawieni do 2013 roku. Sieci handlowe planują nowe punkty sprzedażowe oraz silny rozwój franczyzy.

- W 2013 r. firma Wojas zamierza działać dwutorowo, jeśli chodzi o rozwój sieci. Z jednej strony planujemy kolejne otwarcia, z drugiej zaś remodeling istniejących salonów. Chcielibyśmy, aby sieć sprzedaży poszerzyła się do końca roku o około 10 nowych punktów - mówi Sławomir Strycharz, dyrektor finansowy, Wojas.

Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta zdradza, że jego firma rok 2013 chce zakończyć z kilkunastoma dodatkowymi salonami, ale w głównej mierze będą rozwijać system współpracy oparty na franczyzie. - W dalszym ciągu planujemy rozwój sieć własnych i franczyzowych salonów Gatta. Liczba sklepów na koniec 2012 to łącznie 100, z czego 5 to salony franczyzowe. W 2013 roku planujemy nowe otwarcia, z przewagą franczyzowych. Okazuje się, że nasz koncept został doceniony przez obecnych i przyszłych partnerów, jako dobry pomysł na rodzinny biznes - twierdzi Bogdan Nowicki z Gatta.

- Czasy kryzysu to najlepszy okres dla rozwoju. Sprawdzone koncepty handlowe wciąż cieszą się dużą popularnością. Ze względu na większą podaż powierzchni handlowych, najemcy powinni wynegocjować dla siebie bardzo korzystne warunki umów najmu, które w chwili poprawy kondycji rynku, okażą się bardzo cenne - mówi Anna Klinowska, Prezes Zarządu PSNPH.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W tym roku planujemy 15 nowych otwarć i remontów w koncepcji Premium. Jak zawsze stawiamy na topowe lokalizacje i nowe inwestycje z potencjałem rozwoju. W najbliższym czasie zostanie otwarty salon Sizeer w CH M1 w Markach oraz rozpoczniemy remont salonu Sizeer w CH Janki - informuje o planach rozwojowych Katarzyna Kamińska-Nobis, Administration and Leasing Director, Marketing Investment Group. - Intensywnie rozwijamy również koncept 50Style, planujemy około 15 otwarć tych sklepów, głownie na zasadach franczyzy - dodaje K. Kamińska-Nobis.

Również Gatta postanowiła stworzyć kilka obiektów w koncepcji Premium. - Dokonujemy stopniowej rearanżacji dobrze funkcjonującego salonu Gatta na nowy koncept Premium (np. Manufaktura, Magnolia Park, Galeria Krakowska) - mówi Bogdan Nowicki, Dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.92.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!