Deweloperzy wybudowali w 2022 r. na polskim rynku ponad 300 tys. metrów kw. nowej powierzchni handlowej, co było najwyższym wynikiem od 2018 r. - Inwestorzy chętniej wybierali małe miasta do 100 tys. mieszkańców.
- W ubiegłym roku największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall.
- "Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60 proc. w porównaniu z 2021 r." - wskazano w środowej informacji Knight Frank.
- Dodano, że zasoby handlowe w Polsce wyniosły na koniec 2022 r. 12,6 mln m kw., z czego ponad połowa była zlokalizowana w ośmiu największych aglomeracjach.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze