300 beaconów w łódzkiej Manufakturze

Wraz z premierą nowej aplikacji mobilnej, na terenie galerii handlowej Manufaktura zamontowano aż 300 beaconów. Jak na razie to rekord wśród polskich obiektów handlowych. Oprócz beaconów, umożliwiających personalizację ofert promocyjnych, aplikacja posiada inne funkcjonalności, jak np. pomoc przy parkowaniu pojazdu.
Manufaktura włącza do programu promocyjnego wszystkich najemców, dlatego na jej terenie docelowo zostanie zamontowanych ponad 300 czujników, pracujących w technologii BLE (Bluetooth Low Energy) i odbierających sygnały ze smartfonów. - Zdecydowaliśmy się na użycie beaconów, bo z jednej strony to ogólnoświatowy trend, a z drugiej idealne, nowoczesne narzędzie wspomagające działania marketingowe - informuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0