PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

40 proc. walentynkowych prezentów kupowanych przez urządzenie mobilne

40 proc. walentynkowych prezentów kupowanych przez urządzenie mobilne
Shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 14 lut 2020 08:27

W tym roku 40 proc. konsumentów na świecie wybiera i kupuje prezent walentynkowy online, za pomocą urządzenia mobilnego, a wielu z nich rezygnuje z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i lokalnych wytwórców - wynika ze statystyk platformy PayPal.

Dane zebrane przez stowarzyszenie handlu detalicznego National Retail Federation pokazały, że w ubiegłym roku wydatki związane z Walentynkami tylko w Stanach Zjednoczonych wyniosły 20,7 mld dolarów.

Według PayPala, chęć personalizacji i posiadania czegoś oryginalnego prowadzi klientów do małych, lokalnych e-sklepów oferujących nieprzeciętne prezenty. Wśród spóźnialskich i zabieganych popularnością cieszą się natomiast prezenty cyfrowe.

Konsumenci zwracają również większą uwagę na kwestie etyczne czy ekologiczne. 80 proc. z nich uważa, że firmy powinny wspierać ochronę środowiska - wynika z danych amerykańskiej firmy analitycznej Nielsen. Ponadto dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy.

"Walentynki to idealna okazja by wybierając oryginalne prezenty wesprzeć małe i średnie e-sklepy. Jako że małe firmy zazwyczaj inwestują swoje zyski we własny biznes, zatrudniają pracowników z okolicy i zaopatrują się w danym regionie, to także działanie na rzecz lokalnej ekonomii" - podkreślił dyrektor zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.148.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!