Jak informuje Dziennik Gazeta Prawna, sieć Biedronka uruchomi w 2014 r. ok. 300 sklepów, Lidl - ok. 40, Netto - 50, Kaufland - 10-15 sklepów, Aldi - ok. 10, a pod nową marką Dyskont Czerwona Torebka, pod której szyldem działa obecnie 5 placówek, ruszy w ciągu najbliższych 12-miesiecy 10-20 sklepów.

Według danych firmy PMR udział sieci dyskontowych w polskim runku handlowym wzrośnie z 7,7 proc. 2008 r. do ponad 18 proc. w 2014 r.
Według ekspertów w 2013 r. sieci dyskontowe utrzymały marże na poziomie 10-23 proc. w zależności od rodzaju asortymentu. PMR podaje, że wartość sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w Polsce wyniosła w 2013 r. 233 mld zł.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl