4F planuje zagraniczną ekspansję


Polska marka odzieży sportowej do planów rozszerzenia sieci sprzedaży w kraju dodaje kolejne wyzwania. 4F przygotowuje się do rozwoju salonów własnych zagranicą.
W Polsce asortyment marki 4F dostarczany jest do ponad 300 punktów detalicznych, w tym do ok. 150 sklepów monobrandowych, a dodatkowo trafia on do ponad 300 punktów hurtowych oraz do ponad 130 klientów korporacyjnych. Do tych planów na rynku lokalnym doszły również działania zmierzające do rozszerzenia sieci sprzedaży na rynki zagraniczne. W związku z tym, rodzimy producent odzieży i akcesoriów sportowych rozpoczął restrukturyzację działu rozwoju i inwestycji.
- Aktualnie marka 4F dostępna jest w 24 krajach europejskich – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (49%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.