Na początek 4F chce skupić się na sprzedaży online i obserwować reakcje rynku. Produkty sportowej marki będą dostępne na Amazon, Flipkart, Myntra i Jabong. Firma związała się również z Ace Turtle, platformą wielokanałową, która jest odpowiedzialna za operacje, dystrybucję, marketing i sprzedaż tej marki w Indiach.

Początkowo 4F będzie oferować produkty importowane od producentów azjatyckich i europejskich.

Oprócz obuwia, będzie oferować dwie linie ubrań - kolekcję sportową i linię casual.

Jak powiedział Business Standard Igor Klaja, szef OTCF, właściciela marki 4F, od pięciu lat firma odnotowuje wzrost o 25 procent, sprzedając rocznie 50 milionów sztuk obuwia, odzieży i sprzętu.

Niedawno 4F wkroczyła na rynki Japonii, Tajwanu, Tajlandii i innych krajów azjatyckich. W tym roku planuje wyruszyć w kolejne 10, w tym do Rosji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl