PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

4F wybrało Galerię Młociny. Będzie nowocześnie, sportowo i... industrialnie

4F wybrało Galerię Młociny. Będzie nowocześnie, sportowo i... industrialnie
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2019 09:44

Nowoczesna, minimalistyczna estetyka i industrialne dodatki podkreślające sportowy charakter marki – tak będzie wyglądał jeden z największych salonów 4F w kraju, który niebawem otworzy się w Galerii Młociny.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2019 09:44

Sklep zajmie powierzchnię 530 metrów kwadratowych i będzie częścią imponującej Alei Mody. Otwarcie jednego z najnowocześniejszych kompleksów handlowo-rozrywkowych w kraju planowane jest wiosną tego roku. Obecnie poziom najmu przekroczył już 90 proc.

– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez salonu 4F. I to takiego, który na tle pozostałych wyróżnia się przestronnością, nowoczesną aranżacją i doskonałym zaopatrzeniem. Kompletując listę najemców skoncentrowaliśmy się na rozpoznawalnych i lubianych markach, które zapewnią bardzo wysoką odwiedzalność centrum. Do nich zalicza się rodzimy brand projektujący sportową odzież. Ale zadbaliśmy również o to, żeby obok tych właśnie lokomotyw pojawiły się też sklepy, które aspirują, żeby do tego grona dołączyć – komentuje Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

W salonie 4F w Galerii Młociny dostępne będą ubrania i akcesoria sportowe oraz sporst stylowe (casualowe) a także linia 4F PROteam, czyli odzież dedykowana profesjonalistom i osobom trenującym jak profesjonaliści. Nie zabraknie również strefy 4F Junior – marki, która tworzy odzież dla dzieci. Ważnym elementem w najnowszej lokalizacji sklepu będzie ściana prezentująca wszystkie modele i kolory obuwia dostępnego w 4F.

– Salon 4F w Galerii Młociny będzie jednym z największych w kraju. Każdy metr kwadratowy zaprojektujemy i urządzimy w nowoczesny, minimalistyczny sposób koncentrując się na prezentacji produktów i wygodzie naszych klientów. Ogromną zaletą salonu 4F będzie przestronna witryna, na której, w ciekawy i niestandardowy sposób, będziemy pokazywać najnowsze kampanie. Mamy nadzieję, że otwarcie salonu 4F w słynącej z zielonych terenów i kojarzonej z aktywnym wypoczynkiem okolicy, jeszcze bardziej zachęci do zapoznania się z ofertą 4F – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF, właściciela marki 4F.

Marka 4F od lat wykorzystuje potencjał witryn w komunikacji z klientami. Zapadające w pamięć kampanie m.in. z wykorzystaniem wizerunku sportowców takich jak Kamil Stoch, idą w parze z niestandardowymi rozwiązaniami aranżacji witryn. Sklep w Galerii Młociny będzie miał duże pole do popisu, znajduje się bowiem na pierwszej kondygnacji – w Alei Mody – z podwójnymi witrynami o spektakularnej wysokości dochodzącej do 8 metrów.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.129.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.