"Sklep online, podobnie jak poszerzanie oferty produktowej, jest elementem otwierania się grupy CCC na nowe grupy klientów. (...) Pomimo startu w ostatnich dniach czerwca, sprzedaż poprzez platformę CCC przekroczyła 1,2 mln zł, co potwierdza jej kluczowe znaczenie dla klientów marki" - napisano w komunikacie.

W ubiegłym tygodniu grupa uruchomiła pod adresem ccc.eu sklep online CCC w pełnej funkcjonalności, zakładającej dostawę zamawianych produktów pod wskazany przez klienta adres.

„Sklep internetowy to kamień milowy naszej drogi do omnichannel i nowej jakości zakupów. W ciągu niespełna kilku dni od jego oficjalnego uruchomienia wygenerowanych zostało ponad 5 tys. zamówień, z których łączny przychód przekroczył milion złotych” - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, dyrektor ds. e-commerce/omnichannel w CCC, Jakub Jasiński.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl