PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


58 proc. konsumentów zna marki, która dostosowały ofertę do czasów pandemii

58 proc. konsumentów zna marki, która dostosowały ofertę do czasów pandemii
Shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 18 lis 2020 11:57

58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała ofertę tak, by lepiej zareagować na skutki Covid-19 - wynika z badania firmy doradczej Deloitte. Dodano, że w czasie pandemii firmy powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się zmieniającym się nawykom i potrzebom klientów.

Według badania 58 proc. konsumentów zna markę, która dostosowała ofertę tak, by lepiej zareagować na skutki pandemii, a 82 proc. twierdzi, że dzięki temu firma stała się m.in. atrakcyjniejsza.

Jak wskazano, jednym ze sposobów adaptacji do nowej normalności było przeniesienie działań organizacji do internetu. W związku z tym np. 63 proc. konsumentów deklaruje, że będzie używać technologii cyfrowych częściej nawet po zakończeniu pandemii.

Jednocześnie z ankiet wynika, iż 79 proc. badanych konsumentów zna marki, które pozytywnie zareagowały na COVID-19 i poprzez swoje działania pomogły klientom, pracownikom i większym społecznościom. Najwięcej badanych (44 proc.) wskazuje na zwiększone starań dot. bezpieczeństwa zdrowotnego pracowników. Z drugiej strony dwie trzecie respondentów potrafi nazwać organizację, która do pandemicznych wyzwań podeszła negatywnie. To z kolei doprowadziło do odpływu klientów - podano.

Dodano, iż ponad połowa konsumentów oczekuje bardziej ludzkiego doświadczenia w wirtualnym świecie, a 71 proc. docenia technologiczne innowacje, które pogłębiają więzi z innymi w czasie pandemii COVID-19.

Firma doradcza Deloitte przeprowadziła wiosną br. trzy badania, na których opiera się druga edycja raportu "Global Marketing Trends". W "The Global Marketing Trends Consumer Pulse Survey" uczestniczyło 2 447 konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Meksyku, Chin, Południowej Afryki, Kataru, ZEA i Arabii Saudyjskiej. W "The Global Marketing Trends Participation Survey" wzięło udział 7 506 konsumentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii i Chin. Ostatnie badanie to "The Global Marketing Trends C-suite Survey" i zawiera opinie 405 amerykańskich dyrektorów wykonawczych (CEO, CIO,CTO, CMO, CFO, CHRO) i ich reakcje na COVID-19.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!