PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


6 na 10 Polaków odwiedziło centrum handlowe po zniesieniu ograniczeń

6 na 10 Polaków odwiedziło centrum handlowe po zniesieniu ograniczeń
fot. Shutterstock
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 lip 2020 13:06

Mijają dwa miesiące od momentu, kiedy klienci mogą ponownie robić zakupy w sklepach zlokalizowanych w galeriach handlowych. Z tej możliwości skorzystało 6 na 10 Polaków, którzy wizytę w galerii zaliczyli co najmniej raz od momentu zniesienia obostrzeń – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie CBRE.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 lip 2020 13:06

Największą popularnością cieszą się duże oraz małe galerie handlowe w centrum miasta. Bez względu jednak na miejsce zakupów, klienci mają wysokie wymagania. Na pierwszym miejscu stawiają kwestie bezpieczeństwa, liczą też na promocje i różnorodność oferty.

- Zakupy internetowe pomimo swoich licznych zalet, nie zastąpią nam nigdy możliwości zobaczenia i dotknięcia produktu, który chcemy kupić. Dlatego aż 56 proc. z nas zdecydowało się na wizytę w galerii po zniesieniu obostrzeń. Odwiedzalność galerii rośnie w dość szybkim tempie. Oczywiście jest to proces, który będzie trochę trwał i nie będzie dotyczył wszystkich galerii handlowych. Jednak te w najlepszych lokalizacjach, z różnorodną ofertą i dbałością o względy bezpieczeństwa nie powinny martwić się o swoją przyszłość – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE.

Do galerii handlowej chodzimy chętnie i często

Z badania CBRE wynika, że aż 56 proc. osób choć raz odwiedziło centrum handlowe od chwili zniesienia ograniczeń związanych z epidemią. Opór przed wizytami w tego typu miejscach nadal ma 4 na 10 spośród wszystkich Polaków. Największą tęsknotę widać w najmłodszej grupie respondentów od 18 do 24 roku życia – tylko 30 proc. młodych nie odwiedziło galerii handlowej od chwili otworzenia wszystkich sklepów. W najstarszej grupie wiekowej ten odsetek jest dużo wyższy i wynosi aż 48 proc. tych, którzy jeszcze nie wybrali się na zakupy do centrum handlowego.

Wśród osób, które zdecydowały się pójść do galerii handlowej, zdecydowana większość zrobiła to więcej niż jeden raz. Połowa odwiedziła ulubioną galerię handlową 2-3 razy, a co piąta osoba co najmniej 4 razy. Na jednorazową wizytę zdecydowało się tylko 27 proc. osób.

Bezpieczeństwo priorytetem, różnorodna oferta zachętą

Aktualnie, największy odsetek, bo 57 proc. klientów na pierwszym miejscu wymogów wobec obiektu handlowego wskazuje bezpieczeństwo. Na drugim miejscu znajdują się promocje, na które liczy 45 proc. osób, a podium domyka pełna i różnorodna oferta sklepów (37 proc.). Już poza pierwszą trójką znajduje się przyjazna atmosfera podczas zakupów, która jest istotna dla 18 proc. respondentów.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.25.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!