PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

650 sklepów to nie koniec. KiK ma większe ambicje

650 sklepów to nie koniec. KiK ma większe ambicje
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 sty 2020 10:58

W 2012 roku w Środzie Wielkopolskiej otwiera się pierwszy sklep mało znanej Polakom marki KiK. Następnie sukcesywnie pojawiały się kolejne lokalizacje, w 2015 już świętowano otwarcie setnego sklepu. Dziś sieć dotarła na półmetek swoich planów ekspansyjnych i postanowiła je zweryfikować. Co dalej? KiK nie wyklucza, że w Polsce otworzy znacznie więcej sklepów niż początkowo zakładane 650 lokalizacji.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 sty 2020 10:58

Pod koniec 2019 roku można było obserwować prawdziwą kulminację otwarć – tylko w ostatnim kwartale powstało prawie 30 nowych sklepów, co przesądziło o tym, że rok 2019 okazał się rekordowym w historii KiK w Polsce. Do użytku klientów zostało oddane około 45.000 mkw. powierzchni sprzedażowej w postaci blisko 70 sklepów. Dziś KiK dotarł na półmetek początkowych założeń ekspansyjnych i zapewnia, że jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w tej kwestii.

 – Liczbę 650 sklepów zawsze postrzegaliśmy jako pewien wyznacznik, cel, do którego zmierzamy, ale na pewno nie jako szczyt naszych możliwości. Półmetek początkowych założeń to dobry moment na weryfikację dotychczasowych działań i dalszych planów. Dziś nie wykluczamy otwarcia znacznie większej ilości sklepów niż wspomniane 650 lokalizacji – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK i dodaje: warto zaznaczyć, że początek naszej historii w Polsce przypada na nieco inne realia branży retail. W ostatnich latach mocno zyskała rola dyskontów – zarówno z perspektywy samych klientów, jak i zarządców obiektów handlowych. W tamtym okresie sklepy te nie były punktem obowiązkowym centrów zakupowych, podczas gdy dzisiaj jest to wręcz naturalnym zjawiskiem. Cieszę się, że mieliśmy w tych działaniach swój udział, a właściwie wciąż go mamy. Jesteśmy dobrym partnerem w biznesie i miejscem, które chętnie odwiedzają klienci, co tylko motywuje do dalszych działań. 8 lat temu wielu Polaków nie znało KiKa, w mediach społecznościowych potrafili dopytywać kim jesteśmy, czym się zajmujemy. Dzisiaj wciąż dopytują, ale już nie o opis działalności, tylko o to, kiedy otworzymy sklep w ich sąsiedztwie. 

W najbliższych planach KiK jest utrzymanie ambitnego tempa rozwoju, wyrażone zarówno w dalszej ekspansji, jak i działaniach CSR, a także umacnianiu wizerunku brandu w social mediach. W 2020 roku na pewno usłyszymy o otwarciu 350. sklepu, a biorąc pod uwagę zeszłoroczne ekspansyjne niespodzianki KiK, może nawet o osiągnięciu liczby 400 sklepów przed końcem roku – czas pokaże. Jedno na pewno pozostanie niezmienne – dbałość o klienta, który „jest królem”.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.188.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!