PARTNERZY PORTALU

7 krajów, 67 sklepów, prężnie działający sklep online. HalfPrice z impetem podbija kolejne rynki

7 krajów, 67 sklepów, prężnie działający sklep online. HalfPrice z impetem podbija kolejne rynki
Sklepy pod szyldem HalfPrice mieszczą się m.in. w Warszawie, Wrocławiu i innych polskich miastach. Fot. archiwum portalu
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 maj 2022 16:39

Mija rok odkąd HalfPrice - najmłodszy, off-price'owy szyld Grupy CCC - otworzył swoje pierwsze sklepy stacjonarne w Polsce. Rok od debiutu HalfPrice to już 67 sklepów stacjonarnych, prawie 2 tys. pracowników, prężnie rozwijający się sklep online oraz obecność na 7 rynkach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 maj 2022 16:39
  • HalfPrice podsumowuje pierwszy rok działalności w Polsce.
  • W tym czasie sklepy stacjonarne HalfPrice odwiedziło 16,2 mln klientów, a w uruchomionym w grudniu sklepie online złożono już niemal 50 tysięcy zamówień.
  • Spółka obecna jest nie tylko na polskim rynku. Sklepy HalfPrice klienci znajdą także w sześciu innych krajach.

HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do 80 proc. taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, produkty sportowe, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Błyskawiczny rozwój konceptu off-price w Polsce

Pierwsze salony należącego do Grupy CCC HalfPrice’a, oficjalnie wystartowały 4 maja ub.r. w pięciu polskich miastach, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Polkowicach oraz Tychach.

- Koncept sklepów pod szyldem HalfPrice to nowy rozdział w historii Grupy CCC. Chcemy stale poszerzać naszą modną ofertę, odpowiadać na potrzeby łowców okazji - klientów, którzy szukają podczas zakupów zgodności z trendami przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnej ceny - mówi Adam Holewa, prezes zarządu HalfPrice. 

- W zaledwie rok nasz koncept zdobył nie tylko dużą rozpoznawalność, ale także uznanie klientów w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie do 2025 roku ok. 250 sklepów sieci, a do końca roku chcemy, aby nasza sieć liczyła już 100 sklepów. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu – dodaje.

Produkty w modelu off-price w CEE

Realizacja międzynarodowej ekspansji marki od samego początku stanowiła jeden z głównych celów biznesowych Grupy. Pierwszy zagraniczny sklep pod szyldem HalfPrice został otwarty w Budapeszcie w sierpniu ub.r. Obecnie, Spółka jest obecna na 6 europejskich rynkach poza Polską - w Austrii, Czechach, Chorwacji i Słowenii, a także na Węgrzech oraz Słowacji. 

–  W każdym kraju nasza oferta dostosowana jest do preferencji i oczekiwań klientów, a nasz debiut na danym rynku, dzięki wcześniejszej obecności na nim Grupy CCC, wspierany jest doświadczeniem i obserwacją zachowań konsumenckich tamtejszych zespołów. Dzięki temu możemy aktywnie odpowiadać na obowiązujące trendy w danym regionie i zapraszać do naszych sklepów nawet najbardziej wymagających konsumentów – mówi Malwina Winter, wiceprezes zarządu HalfPrice ds. zakupów. 

Do tej pory sklepy HalfPrice odwiedziło już ponad 16 mln klientów. – Od samego początku zdawaliśmy sobie sprawę, że idea sprzedaży w modelu off-price efektywnie wypełni niszę rynkową nie tylko w Polsce, ale również zagranicą. Obserwowanie wśród konsumentów tak dużego zainteresowania naszym konceptem stanowi dla całego zespołu, który liczy już prawie 2000 osób, ogromną dawkę codziennej motywacji do realizacji kolejnych wyzwań - wyjaśnia Joanna Czyżewska, wiceprezes zarządu HalfPrice ds. sprzedaży.

- Założenie jest bardzo proste: chcemy być miejscem dla łowców okazji i modowych trendów, by mogli swobodnie wyrażać siebie. Tak samo myślimy o naszych pracownikach - dodaje.

Omnichannel w wersji off-price

Pod koniec 2021 r. HalfPrice zrobił kolejny duży krok w kierunku rozwoju marki otwierając sklep internetowy. Platforma sprzedażowa działa w formule klubu zakupowego, w którym każdego dnia na klientów czekają tematyczne kampanie produktowe. Oferty marki dostępne są dla polskich użytkowników sieci, jednak w planach spółki jest dalszy rozwój platformy online na pozostałych rynkach, na których działają sklepy stacjonarne. 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.72.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!