To ma być najbardziej nowoczesne centrum handlowe w Warszawie


Trwa przebudowa centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Po zakończeniu prac odnowiony, flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate ma być najbardziej nowoczesną galerią handlową w Warszawie. Ponad 80 proc. modernizowanej części obiektu ma już najemców.
- W Atrium Promenada znajdzie się ponad 150 lokali handlowych i usługowych.
- Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej.
- Zakończenie renowacji planowane jest na wiosnę 2023 roku.
Remont, który rozpoczął się w lutym tego roku, obejmuje kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Rozbudowana galeria handlowa już w 2023 roku
Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej, co stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów już wiosną 2023 roku.
Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.
- Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji - dodaje Scott Dwyer.
Jak mówi, modernizacja Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, a 80% powierzchni najmu brutto przebudowanej galerii jest już wstępnie wynajęte.
- Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Do tego czasu w przyszłym roku klienci Promenady będą mieli znacznie odświeżoną, bogatszą ofertę – zarówno pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. W sumie po zakończeniu modernizacji w portfolio Promenady znajdzie się ponad 150 sklepów – mówi Scott Dwyer,
Marki modowe z segmentu premium i medium
Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO. Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.
Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada – dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.
W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.