PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Acteeum stawia na innowacje w zarządzaniu centrami handlowymi

Acteeum stawia na innowacje w zarządzaniu centrami handlowymi
Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 paź 2020 10:33

Firma ACTEEUM Central Europe zaczęła korzystać z nowego systemu informatycznego, który ułatwia zarządzanie centrami handlowymi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 paź 2020 10:33

Nowe oprogramowanie pozwala zdecydowanie skrócić czas potrzebny na analizę dokumentów najmu i co ważniejsze automatycznie wychwytuje sprzeczności między poszczególnymi umowami - np. że asortyment danego lokalu narusza zapis o wyłączności zagwarantowany dla innego najemcy. Dzięki zastosowaniu nowego systemu informatycznego zwiększył się w firmie zakres prac prowadzonych zdalnie bez potrzeby osobistych spotkań i wizyt w biurze, co jest tym bardziej ważne w dobie pandemii. Wdrożenie trwało 3 miesiące. System jest rozwiązaniem klasy SaaS i nie wymaga po stronie klienta ani instalacji ani budowy dedykowanej infrastruktury.

System informatyczny Lease Commander został stworzony przez rzeszowskich prawników z kancelarii Causa Finita oraz firmę informatyczną Appgo. Nie tylko pozwala na zarządzanie umowami najmu, ale także umożliwia zebranie w jednym miejscu istotnych warunków biznesowych ze wszystkich umów, zestawienie ich ze sobą i wykrycie ewentualnych sprzeczności. W trakcie negocjacji ułatwia też wykrycie, że żądania jednych najemców nie mogą być spełnione wobec deklaracji złożonych wcześniej innym najemcom. Pomaga prawidłowo określić zakres dozwolonej działalności, kształtować harmonogram inwestycji i formułować inne zapisy, a po otwarciu centrum - zapewnia monitoring obrotów najemców i wspiera egzekwowanie uprawnień właściciela (np. czynszów dodatkowych).

- Cieszymy się, że zaczęliśmy korzystać z narzędzi Lease Commander. To proste i łatwe w użyciu oprogramowanie pozwala nam zaoszczędzić dużo czasu poświęcanego na przeszukiwania dokumentów najmu. System posiada rozbudowane kalendarium oraz bazę gotowych raportów m.in. o oknach handlowych, terminach wydania lokali, obrotach najemców czy kontrybucjach fit-out. Automatycznie wychwytuje też sprzeczności między poszczególnymi umowami - np. że asortyment danego lokalu narusza zapis o wyłączności zagwarantowany dla innego najemcy. Kiedy prowadzi się równolegle kilka projektów, Lease Commander jest bardzo pomocnym narzędziem - komentuje Tomasz Szewczyk, Managing Partner, Acteeum Central Europe.

- Na podstawie pierwszych danych uzyskanych od klientów, oprogramowanie Lease Commander pozwala naszym zdaniem zaoszczędzić nawet 70 proc. czasu potrzebnego na zarządzanie wynajmem centrum handlowego. System posiada coraz więcej gotowych zestawień, których przygotowanie zajmowało wcześniej prawnikowi nawet kilkanaście godzin., Lease Commander to dodatkowy atut w dobie pandemii - w jednym miejscu mamy zebrane wszystkie potrzebne dokumenty i informacje, przez co ograniczona została konieczność bezpośrednich spotkań i pracy na papierowych dokumentach. Rozmawiamy z kolejnymi firmami zainteresowanymi wdrożeniem naszego oprogramowania - mówi mec. Diana Kalita, zarządzająca praktyką komercjalizacji w kancelarii Causa Finita.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!