PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Adidas walczy z efektami lockdownów

Adidas walczy z efektami lockdownów
Aktualnie działa 93 proc. stacjonarnych sklepów Adidasa. fot. Pixabay
  • Autor: wnp.pl
  • Dodano: 12 lis 2020 09:06

Adidas zmaga się z efektami drugiej fali pandemii COVID-19. Poducent spodziewa się utrzymania spadkowego trendu sprzedaży w 4. kwartale 2020 roku ze względu na powrót lockdownów w Europie.

Obroty będą maleć mimo wzrostu popytu w Chinach.

Sprzedaż w 3. kwartale 2020 roku zmniejszyła się o 3 proc. (do 5,96 mld euro), a zysk operacyjny zmalał o 12 proc. (do 794 mln euro). To lepszy wynik niż wskazywały prognozy analityków, który spodziewali się odpowiednio 5,91 mld i 723 mln euro - podaje Reuters.

Sprzedaż online urosła o 51 proc.

W czwartym kwartale Adidas przewiduje podobny poziom spadków sprzedaży dopóki otwartych będzie ponad 90 proc. jego sklepów, a lockdowny nie zmuszą przeważającej części klientów do pozostania w domach. Aktualnie działa 93 proc. stacjonarnych sklepów Adidasa, jednak w Europie współczynnik ten wynosi jedynie 60 proc.

Zysk operacyjny za czwarty kwartał 2020 roku ma mieścić się w przedziale 100-200 mln euro - mniej niż spodziewała się większość analityków.

Czytaj więcej na WNP.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Kwas 2020-11-12 09:26:31
    Proponuje otwierac klepy przy ulicach handlowych, tuz obok istniejacych centrow handlowych (Polwiejska w Poznaniu tuz obok Starego Browaru), Katowice (3 Maja), Krakow (Florianska), Warszawa (Chmielna) sklepy moglyby byc dalej otwarte.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!