PARTNERZY PORTALU


Aglomeracje na celowniku Czerwonej Torebki - wywiad

Aglomeracje na celowniku Czerwonej Torebki - wywiad
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 06 cze 2012 11:13

Na temat potencjału Czerwonych Torebek, idealnego miksu najemców dla pasaży handlowych i planach giełdowych firmy rozmawiamy z Pawłem Ciszkiem, dyrektorem działu zarządzania i komercjalizacji Czerwonej Torebki.

Planujecie państwo budowę 2 tys. pasaży w ciągu 10 lat i docelowo 4 tys. obiektów. Czy rynek jest na tyle pojemny i czy będziecie Państwo weryfikowali te plany w miarę zmiany otoczenia biznesowego?
Póki co na mapie handlowej Polski są jeszcze rejony, które pozwalają na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Aby się wyróżnić trzeba pracować także nad innowacyjnym formatem i ofertą, a takie wyróżniki my staramy się oferować. Docelowo potencjał rozwoju Czerwonej Torebki w Polsce oceniamy na 4.500 obiektów handlowych.

Jakie są plany na ten rok?
Obecnie funkcjonuje 10 obiektów handlowych Czerwona Torebka. Do końca roku planujemy wybudować około 80 obiektów na terenie całego kraju.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czy w obecnej sytuacji łatwo jest o pozyskanie odpowiednich gruntów na budowę obiektów?
Na rozwój koncepcji w tym roku firma posiada zabezpieczone grunty. Kolejne pozyskiwane są systematycznie.

Jakie są warunki brzegowe dla Państwa lokalizacji, do jak małych miast możecie Państwo wchodzić? Czy jesteście zainteresowani także aglomeracjami?
Platforma dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest siecią ogólnopolską z planem 2.000 obiektów w ciągu 10 lat. Z tego powodu nie wykluczamy obiektów w aglomeracjach. Otworzyliśmy już pasaże w Szczecinie i Bytomiu, w naszych planach jest także Warszawa. Szacujemy, że promień oddziaływania pasażu to 500 m, w którym znajduje się min. 3000 mieszkańców.

Czy celujecie Państwo tylko w lokalizacje dojazdowe, czy także na osiedlach i w ciągach pieszych?
Obiekty Czerwona Torebka powstają na terenie całego kraju w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy. Opieramy się na czterech podstawowych typach lokalizacji: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne, ważne strefy handlowo-usługowe oraz tzw. „magnesy" w postaci dyskontów czy marketów.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • esk 2012-06-18 12:56:31
    Zabezpieczenie gruntów odbywa się w ciekawy sposób. Np w Mierzynie (Zachodniopomorskie) oferowane są powierzchnie handlowe z podaniem terminu startu działalności na I kw 2013 roku w sytuacji, gdy brak jest Decyzji o Warunkach Zabudowy. Dla działki brak planu zagospodarowania a wydanie warunków na zasadzie "dobrego sąsiedztwa" byłoby sprzeczne z art 61 UoPiZP. Ale co tam, najważniejsza jest ekspansja a może Gmina znajdzie jakąś furtkę, żeby pójść na rękę inwestorowi wbrew okolicznym mieszkańcom, którzy kupili nowe domy w dzielnicy willowej i tuż przy płocie chce się im postawić barak handlowy. I tu nie ma 3000 mieszkańców w promieniu 500m...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!