- Właśnie otworzyliśmy nasz salon w Bytomiu (Agora Bytom), w najbliższym czasie otwieramy sklepy w Koszalinie (Forum), Żorach, a także kolejny salon w Warszawie. Prowadzimy też zaawansowane rozmowy odnośnie następnych sześciu lokalizacji. Chcielibyśmy otworzyć do końca bieżącego roku kilkanaście nowych salonów, jednocześnie staramy  się weryfikować nierentowne lokalizacje. Nasza marka funkcjonuje też w kanale e-commerce, jesteśmy jednak przekonani, że równolegle do zakupów online, Polki bardzo chętnie będą nadal odwiedzać sklepy stacjonarne. Wiele naszych klientek preferuje kupowanie ubrań właśnie w ten sposób – komentuje Maciej Wawrzyniak.

Quiosque to kobieca marka odzieżowa, która już od blisko 30 lat funkcjonuje na polskim rynku. Spółka PBH S.A. (właściciel marki Quiosque) wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Immobile- holdingu, działającego również w sektorze przemysłowym, energetycznym, hotelowym oraz deweloperskim.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl