Akcje promocyjne zwiększają odwiedzalność outletów


Bony zniżkowe na kolejne zakupy stają się coraz bardziej pożądaną przez klientów formą promocji. Przedstawiciele centrów Designer Outlet uważają, że kluczem do sukcesu jest odpowiednie połączenie tej formy promocji z dodatkowymi obniżkami cen – dowodem na to jest ich cykliczna akcja Szalony Weekend, która z roku na rok przyciąga coraz więcej klientów.
Sklepy oraz centra handlowe nie ustają w wysiłkach, aby zachęcić klientów do skorzystania z ich oferty. Oprócz obniżek sezonowych, coraz częściej stawiają także na akcje promocyjne oraz eventy. Z raportu Polaków portfel własny „Kochamy okazje” Santander Consumer Banku wynika, że młodzi konsumenci, w wieku 18-29 lat, oprócz standardowych rabatów, doceniają także inne formy promocji. 38,4% z nich za jedną z atrakcyjniejszych wskazało bon zniżkowy na kolejne zakupy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (75%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.