Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2015 r.) 4,48 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku jest to wzrost na poziomie 4,3 proc.

Jak wynika z najnowszej edycji corocznego raportu „2016 Global Powers of Retailing. Navigating the new digital divide”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, liderem w tym sektorze pozostaje amerykański gigant Wal-Mart, a największym sprzedawcą e-commerce jest niezmiennie Amazon.com. Chociaż sprzedaż internetowa jest jednym z głównych czynników, które zapewniają detalistom wzrost przychodów, to nadal ogromnym wyzwaniem dla sieci handlowych pozostaje zaspokojenie oczekiwań coraz intensywniej wykorzystujących nowe technologie konsumentów. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL