Akwizycja na rynku usług dla centrów handlowych


Grupa Indata stawia na rozwój kompetencji w zakresie rozwiązań z segmentu Internetu Rzeczy skierowanych do klientów biznesowych. Notowany na głównym parkiecie GPW holding informatyczny przejął 25 proc. udziałów w spółce Topyfi, działającej w branży analityki handlu detalicznego.
Flagowym produktem firmy jest nowatorskie rozwiązanie do monitorowania i analizowania interakcji konsumentów z produktami w sklepach.
– Opracowana przez Topyfi technologia doskonale wpisuje się w profil działalności i plany strategiczne naszej Grupy. Chcemy odpowiadać na różne potrzeby klientów w zakresie IT i pomagać im rozwijać biznes za pomocą najnowocześniejszych technologii, niezależnie od tego w jakiej branży działają. Oprócz tworzenia oprogramowania, integracji rozwiązań czy konsultingu, sukcesywnie wzmacniamy nasze kompetencje w obszarze innowacyjnych produktów i usług dla biznesu, wykorzystując m.in. rozwiązania z segmentu Internetu Rzeczy. Topyfi znakomicie uzupełnia nasze know-how w tym obszarze. Mamy teraz w portfolio kolejne zaawansowane narzędzie do analityki biznesowej – tym razem dla klientów z sektora retail. Sfinalizowaliśmy transakcję przejęcia 25 proc. udziałów w spółce Topyfi. Jednocześnie nie wykluczamy zwiększenia tej puli w przyszłości – mówi Grzegorz Czapla, prezes zarządu Grupy Indata.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.